Πως να βελτιώσεις το προφίλ σου στο Linkedin; (Μέρος 2)

Συντάκτης: Παναγιώτης Ντόβας

H βελτίωση του προφίλ σου στο Linkedin πρέπει να είναι πολύπλευρη. Στο προηγούμενο μέρος (Μέρος 1) μιλήσαμε για τρία συγκεκριμένα πεδία τα οποία αφορούσαν την φωτογραφία προφίλ, το headline σου, καθώς και την εργασιακή σου εμπειρία. Τι άλλο μπορείς να ενσωματώσεις στη βελτίωση του προφίλ σου;

#1. Εκπαίδευση

Στον τομέα της εκπαίδευσής σου πρέπει να είσαι προσεκτικός. Τα στοιχεία σου πρέπει να είναι αληθή και, σίγουρα, να συμφωνούν με το βιογραφικό σου. Σε περίπτωση που είσαι στα πρώτα στάδια αναζήτησης εργασίας, μπορείς να περιγράψεις, περαιτέρω, τον τομέα αυτόν. 

Ένας τρόπος να το κάνεις αυτό είναι να αναφέρεις ακαδημαϊκά μαθήματα τα οποία συνδέονται έμμεσα ή άμεσα με το αντικείμενο εργασίας που ψάχνεις. Με αυτό τον τρόπο θα αναπτύξεις και τις επαφές σου με άτομα που μοιράζεστε τις ίδιες ανησυχίες και, ίσως, έχετε και κοινές επιδιώξεις.

Είτε έχεις τελειώσει το πανεπιστήμιο είτε όχι, πρέπει να φαίνεται το προφίλ σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα πρέπει να αναφέρεται η δευτεροβάθμια. Η παράλειψη του τομέα της εκπαίδευσης μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να έχει και αυτά εντοπίζονται σε δυο άξονες:

Από τη μία, χωρίς εκπαίδευση το προφίλ σου δεν ανήκει στην κατηγορία all star με αποτέλεσμα να έχεις λιγότερες πιθανότητες προβολής από recruiters. Από την άλλη, αν σκεφτείς σαν recruiter, η παράλειψη του τομέα αυτού δείχνει έλλειψη σοβαρότητας στο σκοπό της αναζήτησης εργασίας.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς το νέο προφίλ του Linkedin μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά σας!


#2. Προσωπικό URL

Ακόμα και αν όλα τα στοιχεία του προφίλ σου είναι σωστά συμπληρωμένα, αν το URL σου δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμο, αυτό, πιθανότατα, θα αποτελέσει εμπόδιο για εσένα. Χρειάζεται να είναι επαγγελματικό και εύκολα αναγνωρίσιμο. Αυτό μπορείς να το πετύχεις βάζοντας το όνομα σου.

Για παράδειγμα υπάρχει το https://www.linkedin.com/in/68358ntovas__panagiotis/ και το  https://www.linkedin.com/in/ntovaspanagiotis/ (personal profile). Βλέποντας τα δύο προφίλ, είναι φανερό πως το δεύτερο προτρέπει σε ανθρώπους που έχουν πάρει πιο σοβαρά την αναζήτηση εργασίας. Είναι ένα απλό και γρήγορο βήμα προς τη βελτίωση του Linkedin σου.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βιογραφικό και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: δύο “όπλα” για την εύρεση εργασίας


#3. About

Ακόμα ένα σημείο που τραβάει τα βλέμματα των ανθρώπων που μπαίνουν στο προφίλ σου. Στο κομμάτι του about χρειάζεται να μιλήσεις για εσένα και όχι για την εταιρεία στην οποία απασχολείστε. Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για την εταιρεία μπορεί να δει το αντίστοιχο company page.

Γυρνώντας πίσω σε εσένα, είναι αναγκαίο να τονιστεί ποιος είσαι, τι κάνεις, γιατί το κάνεις και τι σε κάνει μοναδικό. Η παράγραφος αυτή θα πρέπει να γραφτεί σε φιλικό και επαγγελματικό ύφος, ταυτόχρονα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 3 soft skills με τα οποία θα κάνεις την διαφορά


#4.Licenses & Certifications/ Διπλώματα & Πιστοποιήσεις

Οποιαδήποτε άλλη γνώση έχεις πάρει εκτός από τη σχολή σου, όπως σε κάποιο σεμινάριο, γράφεται εδώ. Τα σεμινάρια που κάνεις δείχνουν μια κουλτούρα ανθρώπου που του αρέσει να μαθαίνει. Η ικανότητα αυτή είναι σημαντική, καθώς οι περισσότερες εταιρείες ψάχνουν ανθρώπους που είναι διατεθειμένοι να μάθουν και να αναπτυχθούν. 

Μία παλαιωμένη νοοτροπία που σε θέλει σταθερό και αδρανή είναι αντίθετη με τον τρόπο που εξελίσσονται οι άνθρωποι στους οργανισμούς, σήμερα.

Τα αποτελέσματα μπορεί να έρθουν σύντομα ή και όχι, αλλά να είσαι σίγουρος πως θα έρθουν. Να το πιστεύεις και να το προσπαθείς.

Συντάκτης: Παναγιώτης Ντόβας,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.